Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18 Proses Kalender Photoshop

Assalamualaikum dan salam bahagia buat prof & kawan2 blog ^_^

KHAMIS 15/11/18

Hari ni kelas Multimedia aku dibatalkan. Mungkin prof nak suruh aku rehat dan tenangkan fikiran kot..hihih prof amat memahami sungguh.. Sayang prof ๐Ÿ˜˜

Kelas yg dibatalkan ni, telah diganti dengan tugasan online. Aku diberikan tugas dengan menunjukkan bagaimana cara membuat kalendar menggunakan Adobe Photoshop.. haaaa meh tengok mehh ๐Ÿ˜‹


Video bulan September 2019

Pandai tak aku buat kalendar dan edit2 gambar ni ?? Gigih tau aku nk siapkan dalam masa 3 minit, berapa kali aku rekod.. adehh.. bertabahlah demi prof tercinta

#AkuKenaRedho๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Ni video yg lama tak lama dan sedang2..bolehlaa bernafas lagi nk buat haha

sekian dari saya.. selamamat menonton guyss

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...