Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18 : Penggambaran Di Bukit Ekspo

Hai semua.. Ifa kembali lagi...

Jom bersama saya membaca coretan ini.


Bermulanya sesi penggambaran indah seperti :

-Mug shot
-Long shot
-Medium Shot
-Potrait
-Bird's eye view
-Over the shoulder








Penggambaran di atas merupakan satu tugasan yang perlu saya laksanakan. Saya memilih membuat penggambaran di tempat yang indah dan tenang iaitu di Bukit Ekspo. Pengalaman ketika itu sangat menyentuh hati nurani saya kerana aktiviti ini dilakukan bersama-sama ahli kumpulan. Kami semua saling bekerjasama terutama ketika mengambil gambar 'Bird's eye view'.

Haa.. salah seorang ahli kumpulan saya telah memanjat pokok untuk mengambil gambar suasana yang lebih menarik. Hihihi

Jadi, kepada awak semua, kita belajar di universiti ini, perlulah adanya toleransi sesama kita tau. barulah hidup kita selalu BAHAGIA !!! :)




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...