Saturday, November 17, 2018

BBM3410/18 Cuit-cuit Screenshoot

Assalamualaikum. Haii teman-teman blogku semua.. Apa khabar, sihat ke ^_^

Hari ni aku nak cerita sikit, sebenarnya bukan setakat dlm blog saja aku post2 segala cerita, malah dalam Ig dan Twitter jgk...haaa. Nanti korang follow la semua yang berkaitan dengan aku yerr.. nak femess sikit πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™

Setiap kali aku diberi tugasan oleh prof, tiap kali tulah aku kena screenshoot sebagai tanda bukti. Meh tengok segala-gala gambar yg telah aku masukkan ke dalam ig dan prof aku pun like. Sebab apa?? Sebab gambar tu terlalu cantik. Jadi nk prof2 kalian pn turut like apa saja yg anda share, kenalah pos gambar selalu yaa teman-teman










Wah.. sape je tak suka kalau pensyarah kita yg like gambar2 yg kita poskan.. hahaha glamor sat.. 😜

Di samping itu, korang tahu tak, prof aku masuk tv Al-Hijrah tau, Nak tengok tak bukti yg prof tu meletops, sebab aku sendiri pun tak pernah masuk tv.. Untung ler hahaha


Itulah prof aku, cun kan, nampak putih korea gituu.. Ni baru tengok dlm gambar atau tv, belum tengok depan2 lagi.. mesti kebaboommm bomm meletops gitu.. 

Rugi kalau korang tak tengok, sebab ape? Hihi sebab dpt jumpa artis gituu, Asyraf Muslim dan Irma Hasni. Adoiii, dahla hensem.. hahahah patut la prof manis semacam je bila bersembang dgn mereka.. 😏😏

******************************bersambung

Tadi aku tunjuk Instagramkan, sekarang ni aku bagi gambar dlm Twitter pula, alang-alang promote Twitter sendiri. Haha. Aku pun nak femes juga, sebab macam krik krik je yg aku punya.. 




Setiap minggu aku kena retweet kawan-kawan kelas aku, nasib baik kawan kelas, kalau kawan luar daripada kelas, jawabnya krik krik lerr.. Jadi korang kenalah follow aku ye.. di samping kita boleh kenal-kenal antara satu sama lain 😍. Dalam twitter ni, kita dpt kenal dan tengok setiap ragam2 manusia dlm dunia ni. Bagi sesiapa yg nk rasa dirinya bahagia, bolehlaa join twitter kahh!

Segala pos yg aku berikan ni, ia berkait rapat dgn tanda "OK".. Kalau pilihan kalian mcm gambar di bawah ni, kamuu semua haruss redho untuk segalanya mcm aku. Kahkah.. Aku mmg selalu redho, sebab hidup ni tak selalu indah.. 

#AkuDanRedha
#TugasanOnline
#DemiMuProfπŸ’˜

Sekian saja utk hari ini, terima kasih sudi melawat blog kecil ku ini..Dan kita berehat bersama kitkat.. ByeπŸ™‹

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...