Wednesday, September 26, 2018

BBM3410/18 Riwayat Diri

Assalamualaikum dan salam perkenalan semua. Ini adalah blog saya yang pertama kalinya saya lakarkan.. ^_^

Ayuhla sama-sama bacakan coretan saya ni. hihi

Bermulalah :

Saya ingin memperkenalkan diri. Nama lengkap saya Aifa Iz'zati Binti Azman. Dalam keluarga, saya biasa dipanggil dengan gelaran kak cik. Saya lahir di Kota Bharu, Kelantan. Saya adalah anak ketiga dari lima beradik.

Saya sekarang belajar di UPM Serdang dan mengambil jurusan Bahasa dan Linguistik Melayu. Saya mula mendaftar di sini pada 17 Sept 2015. Di sinilah bergelarnya seorang siswazah.


Selesai! Inilah gambar saya pertama kali mula belajar di UPM Serdang. ^^

SEMESTER 1



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...