Wednesday, November 14, 2018

BBM3410/18 Tayangan Video Minggu-9

Assalamualaikum awak2 semua..

Hari ni pada kuliah minggu ke 9, saya nak cerita sedikit sebanyak. Pertama sekali terima kasih buat prof kerana banyak mengajar saya dan kawan2 tentang ilmu multimeda ni, sebab saya ni kurang mahir sikit bab teknologi hihi.

Minggu ni adalah minggu tayangan video one shot yg telah dibuat oleh setiap ahli kumpulan masa cuti midsem sebelum ni... haaaaa

Hari ni aku dapat melihat kesemua video2 budak kelas aku dan ternyata video one shot mereka menarik juga. Tidak ku sangka rupa-rupanya budak bahasa ni tererr bab teknologi, ingatkan pandai berkomunikasi saja haha.. 😝

Tapikan, prof cakap kalau boleh tengoklah contoh kumpulan TADA production dan Mawar sebab persembahan video mereka menarik.. Walau bagaimanapun, persembahan dari kumpulan aku iaitu Melur Production pun prof suka, sebab prof cakap "ok bagus".. haaaa dgr ayat macam tu dari mulut prof pun aku dah cukup gembira. Apa yg penting ?? Yang penting prof seronok aku pun turut seronok hihihihi. Sayang Prof muahhh😚

Prof juga telah mengajar aku erti sebuah REDHA.

Redha dgn tugasan yg banyak, kalau tak redha kena tambah lagi hahaha..
Jadi, selepas siap tayangan video tersebut, tugasan baru mula menyusul iaitu video terbaru lagi, lebih menarik dan mencabar haaaa sangattt..

ONE SHOT TWO LAYER😁

ISNIN 12.11.18 Aku diberi lagi tugasan video dengan dua layer pula. Diri ini dah rasa macam artis sudah.. Ada tak org nak ambil aku jadi pelakon atau penyanyi ehh.. Harap2 ada la artis yg follow blog aku nii 😏😏😏

Nah, ni gambar perbincangan utk lagu yg seterusnya.
Gambar dulu la ye.. nk tahu apa yg bakal terjadi nanti, jangan lupa selalu baca blog kitaa yerrπŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰





Gigih betul fikir mcm mana nak menyanyi dan membuat lakonan sekali.. Apa yg penting ? KERJASAMAAA


#JanganLupaNantikanPemceritaanBlogYangSeterusnya


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...