Sunday, November 11, 2018

BBM3410/18 Hutan Rekreasi Sungai Tekala

Assalamualaikum... Hai semua, meh baca blog mehh (10.11.18)

Aku nk cerita sikit, aku dan kawan2 tak rancang pun nk prgi mandi air terjun ni. Kami rancang nk prgi mkn "steambot'. tapi p tempat lain hahaha

Lepastu, singgahlah kami di sungai Tekala ni, nak kata cantik, takde lah cantik sangat, tapii boleh laa..😀. Yang penting aku seronok !!!

Huhuhu apa yg tak dapat aku lupa, arus sungai ni tarik aku, habiss tudung2 tak menjadi, air masuk dlm hidung, adoiii dah mcm makcik aku rasa.. huhu

Tapi, ada sorg mamat T ni, dia cakap aku dah mcm 'dugung muslimah'.. Ko rasa huwaaa😡

Aihh,  hehe tapi aku respect lah dekat Si T ni. Tahu tak sebab apa? Dia dah mcm ayah2 gituu.. Faham-faham la ehh.. Terima kasih sebab menjadi pelindung puteri-puteri ni semua ketika berenang dlm sungai yg biasa2 ni haha

Meh aku kongsi gambar sikit,


Cantik tak sungai Tekala ni. Nak tahu tak knapa sungai ni cantik? Haa sungai ni cantik sbb org yg mandi dekat sini cantik2.. tu sungai pn jadi mcm kami hihi.


Arus sungai yg mengalir deras membuatkan hati ini berasa tenang dgn Ciptaan Tuhan yg Maha Kuasa.

Terima kasih Semua 😊

#FollowMe

2 comments:

  1. wow..bestnya..nnti kita g lagi ramai2..sambil mkn nasi lauk budu

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah, ad rzeki kita g lagi rmai2 lps hbs bljr.. haaa bwak drian skli le, cicah ngn budu lg aumm hahaha

      Delete

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...