Sunday, November 11, 2018

BBM3410/18 Putrajaya lagi ??

Assalamualaikum semua πŸ’€

10/11/18-Sabtu,

Sewa kereta di KAA dan aku yg "drive" kali pertama kot bawak kreta di lebuh raya KL ni huhuhu
Aku oke jer, teman kawan2 buat tugasan b.Arab mereka 4 org je, yg lain kaki derakk. Hihi seronok tauu alang2 mkn angin sama-sama.. In shaa Allah kenangan bersama mereka takkan pernah aku lupa.

Di samping dpt penuhi tugasan prof dgn mengambil gambar banyak2. Ramai jugalah juru gambar aku nii πŸ˜‰πŸ˜œ

Gadis-gadis dari kayangan. Terima kasih abam juru gambar 7 bahasa πŸ˜‚


Kami berada di Putrajaya dari pagi sampai tengah hari semata-mata utk bergambar dan masukkan dlm ig.. Ini semua untuk prof tercinta. Aku yg jarang aktif di ig dah semakin tiba-tiba jadi hantu ig hihihi.

Rupa-rupa seronok juga mkn tepi2 jalan ni, syokk gituuπŸ˜‹


Makan bersama, bergambarpun bersama.. Itulah yg dipanggil "friendship"πŸ’–. Bolehlah usha2 blog ni ekk kawan-kawan utk menggamit memori bersama hehe


ini mrs Hawa ifa, jom follow blog sy, ig, twitter n so on.. ( @Hawaifa, Hawa Ifa Muslimah)

Inilah org panggil kanak2 ribena, takde tiang, pokok pn jadilah haha


Sekian😏


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...