Saturday, November 3, 2018

BBM3410/18 Cerita Cuti Midsem Ku

Assalamualaikum dan hai kawan-kawan blogku 😚

Bermulanya cuti 1 minggu pada 26 0ktober 2018,...

Yeayy akhirnya aku berada di kampung halaman yang tercinta😀

bergembira dan bersuka ria bersama keluarga tersayang.
Cuti ni takde laa apa sangat cerita yang menarik untuk aku kongsikan, asalkan dapat balik kampung tengok keluarga pun sudah cukup buat aku gembiraaa.. muahh💋

haaaa ni rumah aku :














Rumah peninggalan atok dan nenek


Pada cuti ni juga aku berjalan-jalan makan angin sikit di pantai dengan kawan UPM yang dekat juga la dengan rumah aku, di samping bawa kawan dari Nogori 9.. hahaha dia teringin jalan-jalan mai Kelate..




Kami p jalan-jalan makan dan berselfie di pantai nohh


...Nami Island a,k,a Pantai Senok...

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...