Thursday, October 11, 2018

BBM3410/18 TOF Sahabat Yadim

Assalamualaikum dan haii.. dengarlah coretan Ifa ini ye :)

Saya nak cerita sedikit sebanyak mengenai TOF..

Okay,, Apa itu TOF

Ialah Training Of Facilitatur yang diwakili oleh penasihat iaitu Ali Alhasani UMT dan tidak lupa kepada pengarah program iaitu mariam Ishak yang merangkat rakan sebilik..hahaahha

Dalam program ini, saya mendapat banyak pengalaman dalam menjadi seorang pemimpin yang berwibawa. Setiap individu mempunyai potensi masing-masing. Hanya kita sahaja yang mampu mempersembahkan perwatakan dalam diri kita. Jadi kita perlulah berusaha menjadi diri sendiri.

Di samping itu juga, kita hendaklah berfikiran positif. Yaa.. tidak dinafikan, saya pun kekadang negatif juga.. tapi, kita kenalah sentiasa bermotivasikan diri dengan mencari pengalaman melalui progaram seperti ini..

ok.. itu saja.. cayokk!!!

#SYUPM
#TOF
#BroL

Meh jenguk2 blog saya yerr..

jangan lupa menyertai persatuan SYUPM jika ingin mengambil pengalaman yang menarik ini.. Belum cuba belum tahu..

saya sertakan gambar di bawah hihi



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...