Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18 : Pesta Makanan Tradisional :)

Assalamualaikum dan bertemu kembali. Pada hari yang ceria ini, saya ingin menceritakan satu peristiwa menarik yang berlaku pada minggu yang lepas. Pada hari tersebut, fakulti saya iaitu Bahasa Moden dan Komunikasi telah meraikan satu Pesta Makanan Tradisional dengan menjemput orang ramai untuk meraikannya.

Dalam pada itu, pensyarah juga telah memberi tugasan kepada saya untuk mengambil gambar-gambar yang menarik pada hari pesta tersebut. Gambar-gambar yang diambil telah saya memuatkan ke dalam instagram bagi menyebarkan makanan, lauk pauk, dan kuih-muih supaya kita tidak melupakan makanan warisan kita :)

Sekian sahaja daripada saya, bertemu lagi pada coretan lain.

#IngatSayaFollowSaya





Pesta Makanan :)


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Cerita FB? ??

Assalamualaikum semua.. apa khabar? ? Rinduu kawan2 blog Ifa.. hihi.. Hari ni Ifa nk tunjuk sikit gambar yg telah Ifa screenshot sempena dar...